Vois olla aika kokeilla potkasta tätä blogielämää uudestaan käyntiin. Jotenkin tuntuu että tällänen blogi ei oo se oma ratkasu, vaan hei, pakko se on edes yrittää. Eniveis!

Tänään oli radiolla hulppea päivä. Mulla oli aamupäivän juonto ja se meni yllättävän hyvin, vaikka en ollu kirjottanu tai ees suunnitellu mitään spiikkejä. Eli yllättävän hyvin siihennähden että panikoin ja kuumeisesti etsin puheenaiheita koko lähetyksen ajan. No ehe. Japi tituleeras mua tänään Tulevaisuuden Radiopersoonaksi. Japin tuntien se tosin vaan vittuili, mutta Japi kyllä tietää miten meikälle pitää vittuilla, kerta meikä kettuilusta noin muutenki tykkää :-----D Oh, that man knows the ways to my heart.

Shokeeraavin ja täten siis myöskin päivän saletisti hottiksin kohokohta kuitenkin oli, kun puhelimeni alkoi soimaan tuossa vähä ennen yhtä, just ku oltiin Severin kanssa lähdössä pois radiolta. Vastasin, ja minua tervehti varmanoloinen miesääni, joka kertoi ihailevansa minua, seuranneensa minua ja tekemisiäni jo tovin, sanoi minua mielenkiintoiseksi ja värikkääksi persoonaksi ja loppujenlopuksi pyysi minua treffeille. Eikä edes esitellyt itseään. Tai saattoi esitelläkkin, mutta missasin sen totaalisesti koska aluksi luulin häntä lehtimyyjäksi.

Oh noes.

Koska en oikein lämmennyt ajatukselle treffeistä stalkkerin kanssa, kieltäydyin, ja vetosin vielä kaupanpäälle siihen että seurustelen. Olen sinkku. Ja KYLLÄ, kyllä, uskon että on todennäköistä että jos kyseessä todellakin on minua mielipuolisesti seuraava stalkkeri, tämä sivusto tuskin on niitä joita hän ei tutkaile. Vaan silläkin uhalla paljastan tuon äsken mainitsemani faktan itsestäni. Toivon, että mahdollisia jatkoyhteydenottoja ei tule. Nimittäin tuo, hupaisuudestaan huolimatta, on jollain tavalla tavattoman perverssiä ja epämiellyttävää. Ja todellakin väärä tapa aloittaa yhteydenpito. OLISIT NY EDES LAITTANU SÄHKÖPOSTIA TAI JOTAKI MUUTA.

Olen puhunut.