Näin aluksi teemme hieman päänsisäistä matkaa viimeviikon keskiviikko-päivään. Harvat teistä tietävät miten asiat päätyivät menemään mutta voisin esimerkiksi heittää valaisevia lalleriakommentteja joita kirjoitin baariseuralaiselleni Pansulle torstai-aamuna koulusta käsin hänen herättyään 9-tuntisesta asennostaan elävään maailmaan:

<shesmostlygone>    no älänyssä ala mitää vittu meikä melekee raiskattii kerrosta ylempänä kirkkokadulla ku sinä tuhertelit nenääs puurolla keittiös puoliks pöydällä, puoliks sammuneena :D

<shesmostlygone>    vittu mä en pelleele, oikeesti :D

<shesmostlygone>    mut iha fo reel, meikä MENI sitä powerpointtia tsekkaamaa mut sepä ei menny vittu IHAN niinku olis pitäny! en tiiä miks tää huvittaa mua mut voinpa ainaki reflekseilläni kehua! :D sitäpaitsi älä dissaa mua, ite olit siinä kunnossa ja se sun ihailija olis halunnu joinia mun huoneeseen sun kans :D olisit vaa kiitollinen että minä olin se joka ei aivoja narikkaan jättänyt ! sun kannattais varmaa käydä hakee ne tänää sieltä jetsetistä.


Just ku pääsin siitä asunnosta pihalle niin Sanna avas alakerrassa oven ja oli tulossa yöpaita päällä hakemaan mua :D Oikeesti iha mielettömän hyvä et joku huolehtii perään! Ahemmm Anniina esim. niin perseet että oli kuulemma nenäänsä kohti lappaillu puuroa klo 3 yöllä :D Ja koko yön aikana se ei ollu liikkunu yhtään, aamulla katoin että onko se edes hengissä !!1!

Semmonen ilta se ! Onneksi omaan kaksi potkimakelpoista jalkaa ja toimivan englanninkielentaidon :D Ei sais nauraa, vakava asia, mutku tää nyt menee vähä niin että tällä jätkällä sitten sattuu olemaan minun puhelinnumeroni koska hän soitti kaverilleen puhelimestani kerran ja nyt se sitten ahdistelee mua facebookissaki jo. Vittu ku magnetoin hyvin <3


Sitten vähän nykyaikaisempiin hetkiin:

Tänään kipaistessani lalleriassa niinsanotulla feikkitunnuksellani (esiinnyn kuvissa toki itse mutta kyseessä ei ole aito tunnukseni, sain kolmen viikon bannit oltuani epäsiveellinen) huomasin etusivulla äärettömän ärsyttävännäköisen bannerin jota luonnollisesti oli PAKKO klikata. Ajauduin Miramen sivuille jossa oli testi jossa pääsi näkemään MILLAINEN SUUTELIJA ON ! Tietysti päädyin tämän testin tekemään, omat tulokseni näette tässä:

jepjep.png

Miksikö päädyin sen tänne laittamaan? No, täysin sataprosenttista syytä en itsekkään tiedä. Tiedän vain sen että käytän tuota huulirasvaa jota minulle suositeltiin. Tietysti jaloilla paintshoptaidoillani korostin sieltä erään itseäni lämmittävän asian: mustavalkoisuus. Minä jos kuka olen mustavalkoinen! Ja, no, okei, on siellä yksi toinenkin toimiva fakta koskien itseäni mutta koska olen laltsun kolmen viikon jäähyn aikana oppinut korrektiksi, jätän sen huomiotta! Sitäpaitsi, esim ÄLLÖÖ !?!?!? ALKAA NYT KERTOO ITESTÄÄ JOTAI TOMMOSTA?!?!?!??!?!?!?!+1331+2 No oke se on se hammasjuttu, meikä puree teidän huulet irti OM NOM NOM :---------0~