Image2.jpg

Aamulla heräsin kello 06:30 ja sitten toimin Neiti Aikana (ihan turhaan btw, mut PETETTIIN :c) jaja sit mä olin vähä sillee vittukuväsyttää ja laitoin viestiä yhdelle toiselle kaverille kans ja en menny kouluun ku ajattelin että meen viimesille tunneille koska siellä olis ollu tekemistä eikä niillä ekoilla ihan oikeestikkaa ollu, nii sit ne tunnit oliki vaihdettu ja menin turhille tunneille. No ei tarvinnu olla koulussa ku jotai 2 h ja sit lähdettii pois ja käytii kaupassa ja sit oon vähä sen jälkee tsillaillu ja sit ajattelin upsaa kuvan tänne (jonka otin siis aamulla, ihku kuva eiks?) ja kirjottaa vähä paskasti ja nyt varmaa pian painan tota "Tallenna ja julkaise"- nappia ja meen tekemää juustosämpylän! Sitte mä varmaa teen asuntohakemuksen Vaasaan jaja soitan yhdelle kaverille et josko sitä esim kiinnostais tulla mun kämpille juhlimaan vappua :3 SEMMOSTA!