Noni eli vaivalla väsätty ulkoasu kusee. Koska kaikki menee putkee käytän siis tämmöstä semifantsua ulkoasua kunnes korjaan sen ite tehyn. Eniveii. Oon tänää rankassu itteeni siitä että oon epäonnistuja ;;;;;;;ccc !!! Kaikilla muilla on koulussa kaikkia hienoja ideoita ja mä tuijotan jotai wordin klemmarihelpperiä ja seki alkaa vittuilee mulle, mulkoili rumasti sivuille ja kysy tarviinks apua. "Näyttää siltä että olet itsetuhoinen. Tarvitsetko apua?"

Ehhe.

Oon niin auttamattoman hauska ihminenki. Mm. No sit olin nii burnout et ku pääsin kämpille läsähdin sänkyyn ja nukuin kaks tuntia. Hektisiä unia, ihmiset. Haluaisin kirjottaa jonku abstraktin tarinan. Mut en käyttäis siinä suomalaisia nimiä. Ne on nii typeriä. Haluaisin käyttää venäläisiä nimiä. Oikeesti. Niinku jos on abstrakti ja outo tarina ja siinä seikkailee vaikka Antti tai Jouni tai Iisakki. Tai sit Mihail tai Sergei tai Pusikov? Nii, miettikääpä sitä.

änpee:
          hokuspokus.png